-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
zobacz nasz BIP-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka -
Powiązane strony
Menu
Menu
Menu
- Nadanie numeru PESEL
- Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
- Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
- Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
- Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
- Zaświadczenie z rejestru mieszkańców
- Zgłoszenie pobytu czasowego
- Zgłoszenie pobytu stałego
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
tel. +48 25 685 90 70
fax.: +48 25 685 90 72
email: gmina@borowie.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /928m9fdun6/skrytka
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2021 r., poz. 510 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1923 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym.
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (akt własności, umowa najmu, decyzja o przydziale mieszkania, wypis z księgi wieczystej, wypis z rejestru gruntów).
- Dokumenty na poparcie wniosku (wyrok o eksmisji, protokół z dokonanej eksmisji).
- W przypadku niemożliwości uczestniczenia stron w postępowaniu administracyjnym - oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej od decyzji.
- Do wglądu: dokument tożsamości.
Opłaty
- 10 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji.
Termin składania dokumentów
- Bezterminowo – cały rok.
Termin załatwienia sprawy
- Do 1 miesiąca.
- Do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.
Tryb odwoławczy
- Do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od doręczenia decyzji za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- mgr Sylwia Gąska
- tel. 25 685 90 70, wew. 14
Inne informacje
- Formalności załatwia osoba zainteresowana wymeldowaniem.
- Strona może brać udział w postępowaniu osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
- Postępowanie dowodowe winno wykazać, że osoba która ma zostać wymeldowana, dobrowolnie oraz trwale opuściła lokal.
Odnośniki
Informacje kontaktowe
Urząd Gminy Borowie |
gmina@borowie.pl | |
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2 |
tel.: | +48 25 685 90 70 |
08-412 Borowie |
fax.: | +48 25 685 90 72 |
NIP: 8261386190 |
||
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP | /928m9fdun6/skrytka |
[obiekt mapy] Lokalizacja Urzędu Gminy Borowie